Дизайнерът Йордан Желев за създаването на визията на проекта Early Birds:
„
Early Birds е нов бранд създаден за средния клас вина на Винарска Изба Страцин. Крие тайно значение, близко свързано с хората, които управляват винарната. Тук, както и при SOULMATEs проекта, започнах от бял лист. Страцин е семейна изба, така че от една страна реших да се фокусирам над темата семейство, при създаването на визията. От друга страна, това бяха техните първи вина и те бяха доста нетърпеливи да ги покажат на света. Така че това беше всичко, за което си мислех, когато започнах да размишлявам над този нов бранд. Исках да създам нещо запомнящо се, нещо лудо, но в същото време нещо, което ще те накара да се чувстваш комфортно – символ на семейство, любов, традиция, поколения, ново начало…
Така дойде идеята за Early Birds. Гнездото с две яйца в изчистена черно-бяла илюстрация – символ на семейството. Двете яйца в гнездото пък са символ на Краси и Марина – собствениците на избата. Както казах по-рано Early Birds е техният първи винен проект, роден в тяхното винено гнездо. Това е кратката история на създаването на бранда. Останалото е въпрос на дизайн, избор на хартия, бутилка…
„
Оригиналният и пълен текст на английски език може да намерите на www.thelabelmaker.eu